18 3月, 2009

12-3-2008

昨晚拿了soso幫忙換的錢 行程都plan好
好似冇點諗過就決定左去italy
因為決定來意大利已經是一年前的事 記得個時同阿占講好
下年復活節我地要一齊去旅行! 講同真係成行係2回事
不過reli happy 我地既旅程真係要實現
由準備到依家籌備左3個月
依家好似所有野都搞好了 餘下要做的就好像只有等...
找了好多資料 看了好多人的blog 聽說了更多的意大利
但我唔想再只是聽說 真係好想快d出發 發現更多!!

點解我當初選了意大利?
一直都覺得意大利人好nice 好熱情~
感覺源於中四時候訪問過的意大利人^^
好想試真正的意大利雪糕gelato
加上呢個地方我地4個都未去過~ 所以就選了這裡!!

聽說個面的天氣不太好
又下雨又大風 仲好凍...
掛個晴天公仔
希望天氣好d 可以係外國見到藍藍的天 白白的雲!!

這幾天應該要好好休息 所以我cancell左小朋友的補習^^
真的需要好好休息一下了 新同事又走 舊同事就黎回來
快d多番個人啦~ reli busy
應該要relax的 不過呢幾日唔知係咪有d緊張 心緒不寧
訓得唔好...
因為這次點都係我第一次離開屋企咁耐 咁遠...
好期待 但又有點nervous ^^"

hope all the best
等著我們把意大利的祝福帶回來吧^^

2 則留言:

fufu 提到...

why 無photo睇既??

feline_Jodie 提到...

要慢慢來~我正在把xanga的意大利之旅搬過來~~