23 3月, 2009

親愛的

上星期收到Panda小姐的電郵回覆
竟然稱呼我「親愛的」?!
不過其實我又幾開心喎(係咪好變態=.=)

原來她一個女子走到澳洲
朋友中佢唔係第一個出走
不過還是好敬佩她有勇氣這樣做

P小姐是我副學士時侯認識 又keep到依家的朋友
有2年時間我地都冇見過 只用有限度的電郵電話聯絡
到她正式回香港才又再見面
想起那天晚上我倆坐在沙田大會堂石梯有一嗒沒一句地閒聊
2個人突然走左去廣州(其實係佢陪我^^)
想到旅行 第一個一定想起她
12月希望我能來 能見面

能夠成為真正的友 真的需要經過試煉 時間的試煉
每人都有心情不好的時候或自己的原則
對著朋友 可以任性、可以發癲、可以鬧情緒、可以又哭又笑、可以吐苦水
但請記住朋友 或就算是好好好要好的朋友都不是「老奉」囉!
要適可而止呀~ 要不就是把你們的友誼趕入絕路!
朋友無義務要去分擔你的情緒起伏 亦不是呼之則來 揮之則去
任何關係都要時間去建立的
這就是芷澄和我談起的話兒了吧~

5 則留言:

fufu 提到...

親愛的~~ 只不過是一種稱呼
hahhahahaa

親愛的我收到你的禮物了 謝謝 @_<

feline_Jodie 提到...

收到了嗎? 好快喔~希望你喜歡啦!
聽說沙巴出名燕窩~ 親愛的~ 那你知道怎樣做啦^^哈哈

提到...

hello~ 1st time here :)
Friendship is a thing tat really worth to appreciate of...but dont go for the fake one... :)

pui0219 提到...

親愛的~~
我不是人人都叫親愛的~~ 架!
親愛的~~ 不只是一種稱呼for me~
hahhahahaa

feline_Jodie 提到...

~LeuMaS~: hello~welcome for your first visit^^

Pui: 親愛的這稱呼好甜蜜喔