24 1月, 2009

元朗金泰釧泰國菜館

22/1/2009

約左占去元朗食飯! 原本想回味2年前既韓燒的
最後決定試試呢間金泰釧泰國菜 叫了3菜1甜品


沙爹串燒半打


咖哩海鮮包 ~好好味 下次可以試巨蟹的~ 但太大份量 我地食唔完...


呢個椰汁西米糕送的 我都知outfocus左...
我地自己本身叫左芒果糯米糍來試
後來埋單 小姐說有甜品 雖然我已經好飽好飽
但都要左一個來試^^ 個椰汁面做得好似慕思~
愛愛說的泰國菜就是這間 下次7a的活動可以來這面搞呀!




金泰釧泰國餐廳
地址:元朗西菁街10號好順泰大廈28-29號鋪
電話:2478 9808







-------------------------------------------
又今日收到個email 似乎被誤會了
你知我重來唔會說重話的 不過你說的我覺得好harsh
你要講自然會講 我重來都冇問過
亦冇諗過你要同我交代
更加冇攻擊成份
問你要唔要幫忙都只是出於關心
重記得你走之前 食綿綿冰個晚既對話
自問當你係朋友 其他野我都係facebook講左 我都想你開心 就咁多

2 則留言:

fufu 提到...

wow... food in thailand is more authentic and yummy!!! hohohoo

feline_Jodie 提到...

一定是thai的好食十倍唔止啦!!