13 1月, 2009

一些碎碎唸

其實都唔係我的碎碎唸 係我阿媽的碎碎唸
昨天同我講什麼我生你個年都係牛仔生牛仔~
即係我阿媽都係牛年~ 哈哈! 咁我一定唔得啦~
說出來好像什麼大遺憾呢!

不過 阿媽~ 緣份呢D野真係隨緣啦~
況且...我都唔係好大姐! 還能好好過我自己的日子~

由22到23 反而有點感慨 滿腦子的計劃 但怎麼覺得時間好像不夠?
工作了幾年 沒什麼事業心 到底什麼樣的工作才是我想要的
想再讀書 但又好怕讀完已經30...
30之前好似好多事情要做好 趕結婚 趕生仔 趕玩
但我的人生又不是只有30年...
timing 來了 事情還是會做 現在就讓我好好享受這段人生吧

以前讀書做學生 有什麼煩惱 還可以找老師幫助
諗起以前寫比于sir的隨筆 我有好好保存的!
依家出左社會 工作有什麼難題 都得自己一個人去背
這就是所謂的成人式嗎><

完:p

3 則留言:

pui0219 提到...

你都可以生架!

古小玉 提到...

出外可以靠朋友呀!

fufu 提到...

2009 你還有機會!! 加油!!
我都打算繼續讀master....還在考慮中